2006. augusztus 14., hétfő

Káosz a szobában

A napsütéses órák száma az egész hétvégén 3 alatt volt. Amikor véletlenül kidugta a fejét a nap, akkor ilyen szépeket lehetett fényképezni.
Kollegám, akitől kölcsön kaptam egy EOS300D-t, felrakta az esős képeket is ide.

Mikor vasárnap éjjel visszaértem a szállodába, meglepetések egész sora fogadott. Amint kiszálltam az autóból, elkezdett esni az eső (ez volt legkevésbé meglepő). Mikor a szálloda hátsó ajtaját nem nyitotta a kártyám, a főbejárat sötét, kihalt volt, az oldalsó ajtó is zárva, akkor kezdtem gyanakodni, hogy itt valami nincs rendben. Aztán némi dörömbölésre előbújt valaki, aki beengedett.
Felérve a szobába, szomorúan láttam, hogy nincs megágyazva. Lesétál, dörömböl, kijön, reklamál, megnéz, sajnálkozik, megágyaz, megnyugszik. Aztán a fürdőbe érve látom, hogy törölközőm sincs, csak a tegnapi mosatlan borospoharak a mosdó szélén. Felöltözik, lesétál, dörömböl, kijön, reklamál, sajnálkozik, kap törölköző.

Viszont kárpótlásul a kellemetlenségekért, ezentúl parkolhatok az udvarukon. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések: